Jeśli zastanawiasz się nad ilością oleju do pompy wtryskowej c 360, nie jesteś sam. Odpowiedź zależy od pompy, typu silnika samochodu i marki paliwa, którego używasz. Ogólnie rzecz biorąc, ilość oleju używanego w pompie wtryskowej nie jest zbyt duża. Zazwyczaj wystarcza to do utrzymania pompy w czystości i dobrym stanie roboczym.
Częste miejsca wycieków paliwa w pompie wtryskowej c360
Jeśli posiadasz pompę wtryskową C360, ważne jest, aby upewnić się, że działa ona jak najlepiej. Oprócz regularnej konserwacji, jest wiele rzeczy, na które należy zwrócić uwagę, jeśli chodzi o ten ważny element wyposażenia. Jednym z najczęstszych problemów jest nieszczelny przewód paliwowy. Można temu zapobiec na wiele sposobów, od zakupu wzmocnionego gumowego węża po oddanie go do warsztatu w celu dobrego wyczyszczenia.
Powinieneś także przyjrzeć się komorze referencyjnej powietrza w pompie. Często zdarza się, że w tym miejscu gromadzi się kurz i brud, co może spowodować zatkanie dyszy. Skoro już o tym mowa, możesz też sprawdzić układ smarowania silnika. Aby pompa paliwowa działała sprawnie, upuść kilka kropel smaru w każdym miejscu zawiasu.
Inne miejsca, w których należy szukać wycieku paliwa, to kolektor i skrzynia korbowa. Te miejsca są często zaniedbywane podczas rutynowych przeglądów, dlatego mogą być podatne na awarie. W szczególności szukaj oznak zużycia, takich jak splątany przewód chłodnicy oleju.
Przeprowadzenie próby ciśnieniowej
Przeprowadzenie próby ciśnieniowej pompy wtryskowej C 360 jest ważnym krokiem w rozwiązywaniu problemów z układem wtryskowym. Niski odczyt ciśnienia wskazuje, że pompa paliwowa nie działa prawidłowo. Może to być spowodowane załamaniem przewodu powrotnego, wadliwym regulatorem ciśnienia paliwa lub nieprawidłowym działaniem pompy. Niezależnie od przyczyny, konieczne jest usunięcie problemu.
Aby wykonać test ciśnienia pompy wtryskowej, będziesz potrzebował testera ciśnienia paliwa. Narzędzie to zawiera manometr, zawór bezpieczeństwa i 37 adapterów. Możesz też rozbudować tester ciśnienia o przepływomierz, który będzie mierzył ilość wtryskiwanego paliwa.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest przygotowanie przewodu gazowego. Przed rozpoczęciem próby ciśnieniowej upewnij się, że przewód jest zakręcony. W przeciwnym razie próba ciśnieniowa może uszkodzić wbudowane w urządzenia zawory gazowe.
Podłączenie przewodu ciśnieniowego do wtryskiwacza paliwa lub obudowy gaźnika
Jeśli szukasz sposobu na sprawdzenie ciśnienia paliwa, być może zainteresuje cię wiedza o tym, jak podłączyć przewód ciśnieniowy do wtryskiwacza paliwa lub obudowy gaźnika pompy wtryskowej c 360. Pompy paliwa i wtryskiwacze mogą działać nieprawidłowo i powodować poważne problemy. Na szczęście możesz je sprawdzić w swoim samochodzie.
W zależności od typu silnika, który posiadasz, może być konieczny nowy regulator ciśnienia paliwa lub nowy zestaw wtryskiwaczy. Oba te elementy są bardzo ważne dla układu paliwowego.
Regulator ciśnienia paliwa jest podobny do manometru i jego działanie polega na zwiększaniu ciśnienia w układzie. Często znajduje się na szynie paliwowej. Można go jednak znaleźć także na błotniku. Posiada jeden przewód podciśnieniowy i jeden przewód paliwowy. Opór powinien mieścić się w granicach kilku omów. Przed wyciągnięciem złącza należy je przetestować.