Jeśli jesteś początkującym kierowcą i niedawno kupiłeś samochód z przekładnią CVT, możesz się zastanawiać, ile kosztuje regeneracja przekładni. Regeneracja polega na wymianie przekładni na nową, a koszt nowej przekładni może być bardzo wysoki. Na szczęście są pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby uniknąć wysokiej ceny. Oto kilka wskazówek:
Regeneracja optycznych sygnałów z modulacją fazy
Aby zwiększyć pojemność systemu komunikacji optycznej, trzeba poprawić działanie sygnałów z modulacją fazy. Można to osiągnąć poprzez zastosowanie regeneracji. Regenerator jest urządzeniem, które zwiększa pojemność sygnału optycznego poprzez zwiększenie liczby bitów, które może on przetworzyć w jednym czasie. Osiąga to poprzez zamianę szumu amplitudowego w oryginalnym sygnale na szum fazowy.
Regeneratory są ponadto zdolne do obsługi formatów modulacji wysokiego rzędu. Aby były efektywne, muszą działać na bardzo krótkich skalach czasowych (np. 10 ps lub mniej).
Wzmacniacze wrażliwe na fazę to rodzaj regeneratora, który opiera się na efektach parametrycznych wysoce nieliniowych włókien. Regeneratory te nadają się do ultraszybkich sygnałów danych OTDM z modulacją wyższego rzędu. Opracowano kilka regeneratorów dla różnych zastosowań.
Regeneracja optycznych sygnałów z modulacją fazy zależy od trzech parametrów. W zależności od tych parametrów, regeneracja sygnału może przynieść poprawę współczynnika Q o 0,7-1,3 dB. Regeneracja optyczna może również zwiększyć widmową gęstość informacji.
W ciągu ostatniej dekady opracowano różne formy regeneracji OTDM. Jednak najczęściej stosowane techniki regeneracji skupiają się na regeneracji amplitudy. Inna metoda opiera się na efekcie SPM.
Regeneracja przekładni CVT
Przekładnie bezstopniowe są świetnym sposobem na prowadzenie samochodu przy możliwie najniższym zużyciu paliwa. Dzieje się tak dlatego, że przekładnie CVT pozwalają na uzyskanie nieskończonej liczby przełożeń, a także zapewniają maksymalną wydajność w szerokim zakresie prędkości. Są też bardziej niezawodne niż przekładnie manualne lub dwusprzęgłowe.
Przekładnia bezstopniowa wykorzystuje system przekładni planetarnych, które dostarczają moc do wałka wyjściowego. Odbywa się to w sposób regeneracyjny, poprzez zespół przekładni regeneracyjnych. Zespół przekładni regeneracyjnej zawiera wysokie i niskie sprzęgła. W trybie niskich obrotów wysokie sprzęgło rozłącza się, a niskie sprzęgło załącza się.
W trybie wysokich obrotów załącza się inne sprzęgło. Kiedy silnik osiąga wyższą prędkość, sprzęgło planetarnej przekładni pierścieniowej rozłącza się. To właśnie ta zmiana geometrii koła pasowego definiuje zakres przełożeń prędkości.
CVT istnieją już od jakiegoś czasu, ale wciąż są przedmiotem ciągłych zmian i ulepszeń wprowadzanych przez producentów samochodów. Obecnie dostępne są cztery różne typy CVT.
Jednym z głównych graczy w dziedzinie hybrydowych CVT jest Jatco. Innym jest van Doorne Transmissie CVT, który został opracowany w Holandii. Systemy te sprawdziły się w samochodach Forda i Subaru.
System kontroli stosunku prędkości CVT dostosowuje się w oparciu o poślizg paska, aby zoptymalizować przenoszenie regeneracyjnego momentu obrotowego. Dzięki temu kierowca może zmieniać prędkość obrotową silnika bez zmiany biegów. Podobnie kierowca może zmieniać wyjściowy moment obrotowy, aby zwiększyć lub zmniejszyć prędkość pojazdu.
Problem z regeneracją biegu wstecznego
Porządek, porządek, porządek, oto imiennicy. Jeśli należysz do grona szczęśliwców, nie ma mowy o żadnym tyrnowaniu. porządek jest kluczem do otrzymania szóstki z plusem. Aby ci pomóc, wskażemy ci odpowiednie miejsca. Mamy odpowiednie narzędzia i właściwe nastawienie, więc szybko ruszysz w drogę. Poza tym, jeśli będziesz jechał samochodem, wrócisz do domu na czas. W końcu kto chciałby być skazany na mandat? Mam nadzieję, że to nie wszystko, co mamy dla Ciebie i Twoich kolegów. A co najlepsze, możecie się bawić najlepiej w mieście.