Jeśli próbujesz znaleźć lokalizację sterownika silnika Opla Astry G, to trafiłeś we właściwe miejsce. Ten artykuł dostarczy Ci informacji potrzebnych do zlokalizowania sterownika silnika Opla Astry G i rozwiązania problemów z silnikiem w Twoim samochodzie.
Sterownik silnika Opla Astry G
Opel Astra G to samochód rodzinny produkowany przez niemieckiego producenta samochodów Opel w latach 1991-2009. Jest to samochód kompaktowy, który plasuje się pomiędzy modelem Corsa supermini a dużym samochodem rodzinnym Insignia.
Opel Astra brał udział w kilku wyścigach, w tym w Deutsche Tourenwagen Masters w latach 2000-2003. W pierwszym sezonie DTM Manuel Reuter zajął drugie miejsce.
W 2004 roku rodzina silników została wzbogacona o nowy 2,0-litrowy silnik flexfuel. Zastąpił on starą wersję o mocy 170 PS. Posiada on również bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów. W porównaniu z poprzednią wersją, silnik ten ma lepszą moc i moment obrotowy. Średnie zużycie paliwa wynosi jednak nieco poniżej 1,8 litra.
Miejsce sterowania silnikiem znajduje się pod lewym przednim reflektorem. Aby się do niego dostać, musisz zdjąć osłonę nadkola. Poza tym trzeba zdemontować moduł chłodzenia silnika, który włącza i wyłącza wentylatory chłodnicy.
Pomimo długiej, 4- i 5-biegowej skrzyni biegów, jest ona bardzo długa. To sprawia, że praktycznie nie nadaje się do użytku podczas jazdy poniżej 70 km/h.
Opel Astra sedan
Opel Astra to samochód produkowany przez niemieckiego producenta samochodów Opla. Jest to kompaktowy samochód rodzinny, który plasuje się pomiędzy modelem Corsa supermini a dużym samochodem rodzinnym Insignia.
Nowa Astra jest oparta na trzeciej generacji architektury wieloenergetycznej EMP2 firmy Opel. Zawiera najnowsze zautomatyzowane systemy wspomagania kierowcy oraz wielofunkcyjną kamerę umieszczoną w przedniej szybie.
Nowy pojazd jest znacznie lżejszy dzięki obniżeniu masy nadwozia o 20 procent. Ma również bardziej wyrzeźbione podwozie. W rezultacie nowa Astra może pokonywać zakręty z większą stabilnością.
Nowy Opel Astra będzie dostępny z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Te jednostki napędowe będą w stanie wytworzyć moment obrotowy 320 lbft i moc 225 KM. Oferowane są również z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Nowa Astra jest dostępna z silnikiem 1.6 turbo lub 2.0 CDTI. Obie są w stanie osiągnąć czas od 0 do 100 km/h w 8,5 sekundy. W zależności od modelu, skrzynię biegów można skonfigurować tak, aby posiadała tryb Active Select.
Samochód koncepcyjny Opel Astra Xtreme
Nowa Astra to model klasy kompaktowej, który odegra istotną rolę w procesie elektryfikacji portfolio marki. Będzie dostępny jako hybryda typu plug-in z dwoma poziomami mocy.
Dzięki mocnemu i dynamicznemu wyglądowi Opel Astra dostarczy kierowcom nowych emocjonalnych wrażeń. Kokpit Astry z panelem Pure zapewni większe poczucie kontroli i komfortu. Ponadto, nowa generacja przednich foteli została opracowana zgodnie z najnowszymi ustaleniami dotyczącymi ergonomii bezpieczeństwa.
Pomimo krótszego nadwozia, Opel Astra jest bardziej przestronny wewnątrz. Udało się to osiągnąć dzięki zmniejszeniu masy nadwozia o około 20 procent. Ponadto, nowa konstrukcja tylnej osi gwarantuje maksymalny komfort.
Astra ma również wielopłytkowy mechaniczny LSD poprawiający właściwości jezdne. Astra ma również uznany bezpośredni układ kierowniczy Opla.
Astra jest dostępna w wersjach hatchback, sedan i kombi. Ponadto marka wprowadziła Astrę Sports Tourer, która została zaprojektowana jako przestronny i praktyczny samochód rodzinny.
Buick Verano
Buick Verano to kompaktowy sedan, który dzieli platformę z Chevy Cruze i Oplem/Vauxhallem Astra. Wnętrze Verano oferuje kilka luksusowych elementów, takich jak dwustrefowa klimatyzacja i zestaw stereo z możliwością podłączenia iPoda/USB. Przednie fotele są jednak trochę ciasne, a tylne siedzenie można podzielić tylko w proporcji 60/40.
Szafa rozdzielcza jest pokryta osłoną wskaźników z twardego tworzywa sztucznego. Dzięki temu wnętrze wygląda bardziej ekskluzywnie niż w innych samochodach tego segmentu. Sześciobiegowa ręczna dźwignia zmiany biegów w Verano znajduje się tuż obok gniazda 12 V. Jest też miejsce na smartfon. Jest tam również schowek na smartfona.
Plansza rozdzielcza Verano ma podświetlane na niebiesko wskaźniki. Dzięki temu, wraz z laminowaną szybą boczną, samochód jest o dwa decybele cichszy niż inne kompaktowe sedany.
Zawieszenie Verano jest bardzo stabilne. Ma długi rozstaw osi i nisko położony środek ciężkości. Ma jednak nieco zbyt ciężki balans, co powoduje, że samochód lekko ugina się z tyłu.