Nadszedł czas, by zaktualizować swoją automapę. Dla niektórych może to być trudne zadanie, zwłaszcza jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś. Jednak dzięki kilku prostym krokom możesz zaktualizować mapę bez zbędnego zamieszania.
Porty źródłowe
Porty źródłowe są podobne do nieoficjalnych łatek, choć mają na celu zwiększenie grywalności gry, a nie przepisanie kodu. Zazwyczaj port źródłowy jest tworzony dla gry przez fanów, którzy otrzymali od dewelopera kod do wykorzystania. W niektórych przypadkach jest on używany do grania na platformach innych niż oryginalne.
Najbardziej imponującym osiągnięciem portu źródłowego jest jego zdolność do uruchomienia gry na systemach innych niż oryginalne. Wiele portów źródłowych obsługuje również różne ulepszenia i mody do gry. Często oferują najnowsze funkcje, a także kompatybilność z innymi systemami operacyjnymi i nowszym sprzętem.
Aby w pełni wykorzystać port źródłowy, ważne jest zrozumienie najlepszych sposobów jego użycia. Jednym z najczęstszych źródeł nieporozumień jest sposób zarządzania automapą. Automapa nie jest renderowana w ten sam sposób, co trójwymiarowy widok gracza.
Jest kilka sposobów, aby to osiągnąć. Wśród nich jest automapa SNAT, która automatycznie mapuje się na kolejny własny adres IP z dostępnymi portami. Technologia ta jest skalowalna do nieograniczonej liczby klientów. Może obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące.
Dom
Automapa to przydatne narzędzie. Możesz jej użyć, aby ułatwić sobie nawigację po poziomie i zobaczyć, co jest przed tobą. Może nawet pomóc ci w zebraniu ukrytego skarbu. Istnieje kilka różnych sposobów aktualizacji automapy w grze Doom.
Automapa jest dostępna w kilku grach, w tym Hexen, Doom i Descent. Każda z nich ma swoje własne różnice.
Automapa w Doomie jest używana do pokazywania tego, co musisz zobaczyć, aby ukończyć poziom. Na przykład może ujawniać klasyczne pomieszczenia.
Sekretem widocznym na automapie są punkty broni. Punkty te pojawiają się jako białe ikony na mapie. Są one również symbolem ukrytego ulepszenia broni.
Innym sekretem widocznym na automapie jest Mapa UAC. Mapa ta pokazuje trasy, którymi możesz dotrzeć do różnych celów na każdym poziomie.
Automapa pomaga też znaleźć ukryte przejścia, teleportery i drzwi. Najlepszym sposobem na ich znalezienie jest zbadanie każdego szarego obszaru na mapie.
Strife: Quest for the Sigil
Strife: The Quest for the Sigil to pierwszoosobowa gra akcji z elementami role-playing. Wydana w 1996 roku, została opracowana przez Rogue Entertainment i wydana przez Velocity.
Akcja gry rozgrywa się w dystopijnym świecie, w którym kometa rozbiła się na planecie i pozostawiła miliony ludzi chorych. Najemnik zostaje wynajęty, by pomóc udaremnić plany złego imperium. Zostaje również wysłany, aby odnaleźć Wyrocznię.
Oprócz elementów strzelanki, Strife zawiera system misji w otwartym świecie. Gracze mogą odwiedzić centralny węzeł i uzupełnić zapasy. To pomaga graczowi przygotować się do nowej misji.
Gra zawiera również aktorstwo głosowe. Kilka ważnych postaci jest udźwiękowionych.
W grze jest wiele różnych rodzajów broni i przedmiotów do pobrania. Każda broń ma swój własny sposób strzelania. Niektóre z nich są nawet konstruowane. Na przykład sztylet Punch Dagger to broń samobójcza, której można używać przeciwko większym przeciwnikom. Jednak we wczesnej fazie gry jest on zdeklasowany przez broń dystansową.
Po wykonaniu większości misji gracze otrzymują walutę. Mogą ją wydać w centrach handlowych. W zależności od ilości posiadanej waluty, mogą zdecydować się na ulepszenie swoich statystyk.
New Relic One Automap
New Relic One to ujednolicona platforma danych, która upraszcza interfejs zapytań, zapewnia intuicyjną wycenę konsumpcji i oferuje kompleksowy zestaw narzędzi obserwacyjnych. Nowy interfejs użytkownika jest szybszy i bardziej konfigurowalny niż kiedykolwiek wcześniej. Posiada również nowe podsumowanie spraw, które pomaga zidentyfikować istotne sprawy.
Nowy interfejs pozwala na wyświetlanie wykresu osi czasu w stylu Gantta. Dzięki temu użytkownicy mają pełny obraz ostatnich trzech godzin. Mogą oni przechodzić do poszczególnych modułów, aby uzyskać głębszą widoczność. Możliwe jest także tworzenie rurociągów obserwacyjnych przy użyciu języka NRQL firmy New Relic.
Inną nową funkcją jest timewarp. Użytkownicy mogą cofnąć się w czasie, aby zobaczyć, jak dany incydent rozprzestrzenił się w architekturze. Korzystając z omnimapy, New Relic automatycznie rozszerza się o wszystkie usługi, które są związane z danym problemem.
Oprócz funkcji cofania się w czasie, etykietka narzędzia omnimapy wyświetla migawkę stanu zdrowia i środowiska wybranej jednostki. Co więcej, górny panel pozwala na wyróżnienie węzłów na podstawie ich stanu zdrowia.